.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرستان بابل مظلومترين شهر شمال كشور

سیف اله علی نیاء سخنگوی شورای اسلامی شهربابل گفت: ايران بعنوان دومين كشور دارنده گاز در جهان در سالهاي اخير در توزيع اين نعمت الهي به همو طنان عملكرد خوبي را به نمايش گذاشته است.

علی نیاء افزود:سوخت گاز كه در مقايسه با سوختهاي ديگر فسيلي داراي آثار مخرب كمتري مي باشد و همچنين به دليل ارزاني مي تواند هم در توسعه و هم بهبود راندمان صنعت و هم در حوزه گرمايشي بخصوص براي روستاها آرامش و آسايش مطلوبي را به همراه داشته باشد و لذا ضرورت گازرساني به مناطق روستايي كاملاً احساس مي شود تا روستائيان عزيز از اينهمه رنج و مشكلات خلاصي يابند ، در استان مازندران خوشبختانه بدليل تأمين سوخت نيروگاه نكا ، بيش از بيست سال است كه مناطق شرقي استان مازندران و استان تازه استقلال يافته گلستان دربهره مند بودن از اين نعمت پيشرو بوده اند و در سالهاي اخير ، عموم شهر هاي استانهاي شمالي از اين نعمت بر خور دار شده اند بطوريكه مراوه تپه بعنوان شرقي ترين شهر استان گلستان كه بيش از يكصد كيلومتر از آخرين شهر اين استان فاصله دارد و جاده هاي آن صعب العبور و كوهستاني مي باشد در شرف بهره برداري از اين نعمت بزرگ مي باشند و يا در استان مازندران منطقه سواد كوه كه شرايط سختي را از جهت لوله گذاري گاز در مناطق كوهستاني و جنگلي آن دارد در حال اتمام مي باشد اما در شهرستان بابل متأسفانه عليرغم اينكه روستاهاي جاده بابلكنار و بندپی شرقی و غربی و جاده قديم آمل چسبيده به شهر مي باشند همچنان از اين نعمت بي بهره اند و اين بي توجهي ها و كم لطفي ها بي اعتمادي و گله شديد مردمان اين مناطق را نسبت به مسئولين محترم استاني و نمايندگان محترم اين شهرستان سبب شده است . و اين سؤال به شكل جدي مطرح است كه چرا شهرستان بابل بايد در اكثر بخش هاي توسعه اي و برخورداري از امكانات مناسب هميشه رتبه آخر را داشته باشد .
به گفته مهندس علی نیا سخنگوی شورای اسلامی شهربابل مردم فهيم و لايت مدار اين شهرستان خواهان پاسخگويي مناسب از همه مسئولين ذيربط مي باشند و آنچه مسلم است عدم پي گيري مستمر از سوي نمايندگان مردم در مجلس سبب مي شود تا گاز رساني به بسياري از شهر هايي همچون مراوه تپه و سواد كوه با پوشش جمعيتي بسيار پائين با هزينه هاي سر سام آور صورت پذيرد ولي شهرستان بابل با همه شاخص هاي مثبت و بعنوان يك شهر اثر گذار از اين نعمت بزرگ خدادادي كه دومين رتبه را در جهان دارا مي باشد بي بهره باشد و به يقين مي توان گفت : استان مازندران پايين ترين رتبه را در كشور و شهرستان بابل مظلومترين شهر كشور در تخصيص و برخورداري از نعمت گاز مي باشد ان شاءالله كه همه دست اندركاران دلسوزانه براي منافع مردم تلاش نمايند و از مسائل حاشيه اي و كم اهميت كه در آن منافع مردم لطمه مي بيند پرهيز نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 مهر 1389
برید از نریمان بپرسید ؟ هرجا نشسته دم از ابادانی و..میزنه ناسلامتی چندین دوره نماینده مردم بابله
شما خودتون هم دست پیش میگیرید که پس نیفتید .خود شورا ی شهر برا یمردم فهیم بابل چی کار کرد تا طقی به طوقیی می خوره برای خودتون پارچه میزنید از خودتون تشکر می کنید
نا شناس 20 مهر 1389
چه عجب دیدیم شهرستان بابل تو یه مورد مظلوم واقع شد البته به زعم نماینده شورا شهر!
نا شناس 20 مهر 1389
بالاخره فهمیدیم که بابل چی نداره!!!!!!!!!!
mojtaba 20 مهر 1389
babol? mazloom? age babol mazlume pas tonekabon va ramasar chia????? ajaba? akhe adam enghad porru mishe? babolia ro ke ru sar nega midaran! lanat be shoma
نا شناس 20 مهر 1389
اميدوارم ايشان با اين زبان قرايشان بتوانند هرچه سريعتر مشكل بابل را حل نمايند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.445 seconds.